Nyheter
Belysning

Raske leveranser

Alltid prisgaranti

Åpent kjøp t.o.m. 31/1 2025

Arbour Club Lenestol, Bottle Green / Maglia Cream
-30%

Arbour Club Lenestol, Bottle Green / Maglia Cream

23 134 kr
Tid. pris33 049 kr

Prisinformasjon

Tidligere pris
Laveste salgspris for dette produktet de siste 30 dagene før prisreduksjonen begynte

Arbour Club er en lenestol fra Hay med et gjennomtenkt design som forener funksjonalitet og komfort for en behagelig tilværelse.
Leveringstid:  6-8 uker

Arbour Club Lenestol, Bottle Green / Maglia Cream

23 134 kr

Raske leveranser
Alltid prisgaranti
Forlenget returrett t.o.m 31/1

Produktinformasjon

Oppdag den perfekte blandingen av design og komfort med Arbour Club Armchair, som er designet av de talentfulle Andreas Engesvik og Daniel Rybakken, og som skiller seg ut i ethvert kontor- eller stuemiljø. Den er laget av slitesterk bøk med vannbasert lakk, og har en koselig, men robust ramme. Lenestolens trekk er en rik blanding av polyester, bomull, viskose og akryl, noe som sikrer at den tåler daglig bruk. Denne stolen er ideell for deg som setter pris på design og komfort, og inviterer deg til å synke ned i den luksuriøse dybden og slappe av.

Designet av Andreas Engesvik & Daniel Rybakken.

Bra å vite om Arbour Club lenestolen


- Fra serien Arbour.
- Designet av Andreas Engesvik & Daniel Rybakken.
- Stopning av høy kvalitet.

Egenskaper

  • Produktnummer
    392649
  • Lev. produktnummer
    AB213-A414-AN21
  • Varemerke
    HAY
  • Designer
    Andreas EngesvikDaniel Rybakken
  • Fraktklasse
    ExtraLarge
  • Farge
    Cream, Bottle Green
  • Farge på ramme
    Beech
  • Finish
    Water-based laquer
  • Martindale
    35000
  • Materiale
    Bøk, Viskose
  • Materiale trekk
    Polyester, Bomull, Viskose, Akryl
  • Trekk
    Maglia Cream
  • Bredde
    75 cm
  • Dybde
    85 cm
  • Høyde
    75 cm
#rum21
Om varemerket
Hay ble grunnlagt i år 2002 og møbelkolleksjonen deres ble lansert på Imm Cologne i 2003. Ambisjonen bak Hay var å oppmuntre dansk møbeldesign til å finne tilbake til den innovative storhetsperioden den hadde under 1950- og 1960-tallet, men i en sammenheng som passet nåtiden. Konseptet deres er veldig populært over hele verden.